מדיניות החזרים והחלפות
אנו מקווים שתהיו 100% מרוצים מהרכישה שלכם. אם מסיבה כלשהי אינכם מרוצים ממוצרינו, אנו מתנצלים מראש ונעשה כל שביכולתנו לפתור את הבעיה בהקדם האפשרי. אנא קראו בעיון את הדברים הבאים.
רוצה להחליף או להחזיר את הרכישה?
ניתן להחזיר כל מוצר הנרכש באתר, עד 14 יום מיום קבלתו, בתנאי שלא שומש ובכפוף לאמור בתקנון האתר. יש להחזיר את המוצר באריזתו המקורית.
איך מחזירים?
בהתאם להוראות החוק להגנת הצרכן ("החוק"), הינך רשאי/ת לבטל את העסקה החל מיום ביצוע העסקה ועד 14* יום מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית מס/קבלה, לפי המאוחר ביניהם.
עליך להודיע לנו על ביטול העסקה ע״י שליחת דואר אלקטרוני ל: tallitori@gmail.com.
בהודעת הביטול יש לציין את שם הלקוח ומספק ההזמנה.
במידה וקיבלת את המוצר כבר לידייך, יש להחזיר אלינו את המוצר ל:
טליסמן
עם החזרתו, המוצר ייבדק על ידינו ולאחר אישור, יינתן החזר כספי או פריט אחר לבחירתך.
לא ניתן להחזיר הזמנות בהתאמה אישית בגלל אופי הפריטים הללו. עם זאת, אם פריט כזה הגיע פגום, אנא צרו עמנו קשר תוך 7 ימים מיום ההגעה ונקבל החזרתו.
עלויות המשלוח חזרה לא יוחזרו. אנא ידעו אותנו מראש באמצעות דוא"ל על שליחת חבילה בחזרה אלינו. למרות שאיננו דורשים זאת, נשמח ללמוד על סיבת ההחזרה.
זיכוי מלא זמין רק עבור הקונה המקורי.
* אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק), רשאים לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך זה, לפי המאוחר מביניהם ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הלקוח ובין החברה (כולל באמצעות תקשורת אלקטרונית).
החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח/ה תעודה המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש לפי העניין.
זכות הלקוח/ה לבטל עסקה אינה גורעת מזכות החברה לתבוע את נזקיה במקרה של ביטול עסקה ו/או החזרת מוצרים אם החברה תיווכח כי ערכם פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבם בזמן שהיו ברשות הלקוח/ה.
במידה ולמרות כל מאמצינו נשלח אליך פריט פגום, אנו מתנצלים ונדאג לזכות אותך בגינו עם החזרתו לסטודיו שלנו. נא צור/י עמנו קשר.
במקרה של פריט פגום, החזר עבור הפריט והמשלוח יתבצע תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הפריט לסטודיו שלנו.